Splácanie hypotéky je ako jazda na koni. Takéto prirovnanie používa Unicredit Bank vo svojej najnovšej reklamnej kampani. Klientov nabáda aj k tomu, aby poriadne zvážili, či sú schopní úver splatiť.

Hlavnými postavami reklamy sú dvaja jazdci na koňoch. „Keď sa vydám na cestu, musím mať dobre zrátané, či ju zvládnem,“ hovorí mužský hlas. Jazdci na koňoch preskakujú prekážky. Jednému z nich sa prekážky neustále zvyšujú a preto ich postupne nezvláda zdolať. Druhý jazdec má prekážky po celý čas v rovnakej výške a bez problémoch ich prekonáva. Banka tak chce ukázať, že svojim klientom pri poskytnutí hypoúveru nezvyšuje úroky. O komunikáciu Unicredit Bank sa od minulej zimy stará agentúra Mayer / McCann Erickson.



Unicredit Bank sa reklamou s koňmi zaradila medzi bankové domy, ktoré marketingovú komunikáciu prispôsobujú zhoršeným podmienkam na finančnom trhu. Svoje produkty vrátane hypotekárnych úverov ponúkajú klientom veľmi opatrne. Slovenská sporiteľňa v nedávnej kampani hovorila o odvahe zadlžiť sa aj „v dnešných časoch“. ČSOB zas v televíznom spote s bežcami povzbudzovala klientov, aby nemali obavy vziať si hypotéku.

• Aké banky majú momentálne kampaň? Blog Reklamy.Medialne.sk / Banky a poisťovne

Unicredit Bank naposledy komunikovala v júni v kampani s názvom Ťuk ťuk. Zamerala ju na Online Banking. Televízny spot zobrazoval spôsoby, akými sa ľudia môžu dostať do banky. Akvizične orientovaná reklamná kampaň prebieha aj na internete cez webovú stránku www.lepsiucet.sk. V tlačovej správe UniCredit Bank avizovala na september pokračovanie kampane. V ďalšej časti by mala cieliť na študentov vysokých škôl a podnikateľov.