Pod touto značkou fungujú bratislavské supermarkety patriace do Terno Group, ktorej majiteľ, firma Condorum SK blízka J&T, v novembri 2013 ohlásila kúpu dlhodobo stratových predajní Hypernova a Albert na Slovensku od holandského Aholdu. 

Komunikačný koncept kampane sa nespolieha na výraznú kreatívu. Bilbordy sú rozdelené vodorovne na dve časti, na ktorých je uvedené: Nová Hypernova / To je Terno. Reklama tiež prízvukuje nové ceny, akcie či súťaže. Zmenu začal reťazec komunikovať na webe už pred niekoľkými týždňami.

Hypernova spustila kampaň, ktorou sa zmení na Terno

Spoločnosť v kampani zatiaľ nepracuje s názvom Terno Center, ktorý nový majiteľ avizoval v súvislosti s premenovaním predajní Hypernova. Spoločnosť pre denník Sme v júni uviedla, že k zmene názvu potenciálne dôjde až po vyhodnotení pilotného projektu v Dunajskej Strede. Niektoré obchody by sa tak mohli podľa denníka premenovať do konca roka, prípadne aj neskôr.

Zmenu vlastníka si zákazníci mohli všimnúť v grafickej úprave letákov či zavedením sortimentu pod private labelom Moja, ktorý bol dosiaľ k dispozícii predajniach Terno a Moja Samoška. Oba z týchto názov (podľa veľkosti predajne) už od mája využívajú štyri bývalé predajne Albert, ktoré sa po zmene vlastníka premenovali ako prvé.

Hoci aktuálna kampaň už naznačuje, že nový majiteľ opustí názov Hypernova, Terno Group má naďalej právo používať túto značku. Nebolo by to po prvýkrát, čo si nový vlastník ponechal etablovaný brand. Do rebrandingu sa napríklad nepustil aktuálny majiteľ siete piatich hypermarketov Carrefour, spoločnosť Retail Value Stores. Po tom, čo pôvodný francúzsky vlastník v roku 2008 predal slovenskú sieť, nový vlastník pri pôvodnom brande ostal, dokonca rozšíril sortiment o výrobky pod privátnou značkou Carrefouru.

K rebrandingu tak skoro nedôjde ani v prípade operátora O2, ktorého španielska Telefónica vlani predala spolu s českou matkou českej finančnej skupine PPF Petra Kellnera. Podľa Motejlek.com má PPF právo používať značku O2 ďalšie štyri roky.

Dôvody pre takýto postup môžu byť dva – znalosť značky a tiež snaha vyhnúť sa vysokým nákladom na kampaň a následné dlhodobé budovanie nového názvu. Posledný veľký rebranding bola vlaňajšia premena pôvodne rakúskej bankovej siete Volksbank na ruskú značku Sberbank.