Tipos predstavil tri polminútové spoty, v ktorých trojica ľudí túži po šťastí. Nájsť recept naň sa snaží pani Alenka, zbierajúca štvorlístky, Jozef so zbierkou postavičiek kominárov a pán Vladimír zbierajúci podkovy.
„Pán Jozef ale nevie, že o šťastie sa treba starať inak. Pre šťastie je tu loto. Teraz ešte oveľa viac možností vyhrať,“ hovorí M. Hudák v závere jedného zo spotov. Herec sa nedávno objavil aj v kampani Orangeu.
Aktualizované: „Posolstvom kampane je odkomunikovať zmeny v hre Loto. Vtipným spôsobom ukázať, že je tu nové Loto s väčšou šancou na výhru a teda prinesie tipujúcim aj viac šťastia. Ideou konceptu ‚Hľadači šťastia‘ je ukázať absurdnosť toho, že ľudia veria, že šťastie nájdu v rôznych veciach a pritom ho už nemusia hľadať inde. Veď pre šťastie je tu Loto,“ vyjadrila sa pre Mediálne.sk Zuzana Čechová z Kancelárie generálneho riaditeľa Tiposu.
Národná lotériová spoločnosť si v aktuálnej kampani stanovila hneď niekoľko cieľov. Okrem oboznámenia verejnosti so zmenami v číselnej lotérii chce pomocou kľúčového produktu zlepšiť imidž značky Tipos, posilniť postavenie hry ako zdroja zábavy pre celú rodinu, získať nových hráčov a zvýšiť tržby.
Dlhodobá kampaň Tiposu pobeží až do konca roka 2018. Reklama bude mať viacero fáz, nasadzovaná však bude s prestávkami. Značka pri propagácii využije Tipos TV, slovenské komerčné stanice, printy, online, rádiá, ako aj OOH plochy.
Návrh obsadiť do hlavnej úlohy spotu populárneho Michala Hudáka prišiel zo strany reklamnej agentúry Creo Young & Rubicam. Má spĺňať všetky kritéria na oslovenie širokej cieľovej skupiny.
„Mal to byť človek, ktorý dokáže fungovať ako moderátor, sprievodca, je výborný herec, má v sebe prirodzený, no nenápadný vtip,“ dodala Z. Čechová.
Produkciu spotu mala na starosti spoločnosť Manifest 360, s.r.o. Kreatívu kampane pre Tipos pripravila spomínaná Creo Young & Rubicam, s ktorou štátna firma spolupracuje od minulého roka. Vybrala si ju v tendri.
S agentúrou uzavrel Tipos vlani dve zmluvy o spolupráci – najprv v júni zmluvu o poskytovaní dozoru pri realizácii diela za 876-tisíc eur, v novembri potom zmluvu o postúpení sublicencií a o vytvorení audiovizuálnych diel za takmer 725-tisíc.
Detaily o tom, aký objem spotov a ďalších propagačných materiálov má vyrobiť agentúra pre Tipos v rámci spolupráce, nie sú v zmluve v centrálnom registri zverejnené – sú súčasťou príloh.
V minulosti Tipos spolupracoval aj s reklamnou agentúrou Jandl.