„V lete 2013 bola naša podpora zameraná na vybrané turistické strediská v rámci našej krajiny. Snažíme sa pomôcť predstaviť slovenskú prírodu, hory a turistiku. Turistika je totiž na Slovensku typickou aktivitou, pri ktorej je aj oblátka Horalky neodmysliteľnou súčasťou a zároveň sa turistika vždy spája s rodinou, priateľmi a zážitkami, čo sú hlavné hodnoty našej značky,“ uviedla pre Mediálne.sk vedúca marketingu I.D.C. Holding Petra Švecová.
Kampaň je nasadená v rámci ďalších mediatypov v televízii. V spote Sedita divákom vysvetľuje, že Horalky sú ich turistickým sprievodcom. "Užite si ďalšie leto s Horalkami. Vydajte sa s nami za zážitkami k našim hradom a zámkom. Objavte slovenské poklady, zažite kus jedinečnej histórie a hrajte o kráľovský pobyt na Bojnickom zámku a ďalšie ceny," vysvetľuje voice-over.
"Horalky tento rok pokračujú v myšlienke podpory a pomoci turistiky na Slovensku v spolupárci s vybranými hradmi a zámkami. Súčasťou tohtoročnej podpory je aj obnova turistických chodníkov v spolupráci s Nadáciou Ekopolis," dodáva P. Švecová.
Kampaň je nasadená od začiatku júna do konca augusta. Jej súčasťou je aj roadshow, na ktorej značka spolupracuje s agentúrou Sales House.
Kampaň je nasadená aj v online prostredí na stránkach www.sedita.sk a www.horalkysedita.sk.