Pôvodné logo Home Creditu tvoril červený obdĺžnik s názvom spoločnosti, vedľa ktorého bol umiestený symbol bielej chladničky. Ten odkazoval na dostupnosť a rýchlosť získania spotrebiteľských úverov. Nové logo je aktuálne bez chladničky, ale s úsmevom.
„Výmena chladničky za úsmev má vystihnúť aj našu premenu z inštitúcie na rýchle peniaze na firmu plnú ľudí, ktorí rozumejú iným ľuďom a teda našim zákazníkom. Samozrejme, ak by to tak nebolo, nemohli by sme si podobné logo dovoliť,“ marketingová riaditeľka spoločnosti Home Credit Jana Studničková.
Značka mení svoje logo po 20. rokoch od svojho pôsobenia na trhu. Redizajn má komunikovať zmeny v prístupe k zákazníkom a tiež v produktovom portfóliu spoločnosti a tiež základné hodnoty spoločnosti.
„Trh sa v posledných rokoch výrazne zmenil a dnes sú rýchle a dostupné úvery štandardom. My v Home Credite sa preto stále viac zameriavame na budovanie vzťahov so zákazníkmi a inovácie. Oveľa širšie je tiež súčasné portfólio produktov. A preto sme chceli, aby aj naše logo správne vystihovalo dnešný Home Credit a jeho moderný a ľudský prístup k zákazníkom,“ dodáva J. Studničková.
Nové logo začne spoločnosť používať od začiatku novembra súčasne na Slovensku aj v Česku na všetkých materiáloch distribuovaných pre zákazníkov. V roku 2017 sa spustí výmena loga v rámci celej skupiny Home Credit International.
Staré logo s chladničkou:
Zdroj: HomeCredit.sk
Nové logá so smajlíkom:
Zdroj: Home Credit
Zdroj: Home Credit