Hokejový zväz a spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko informovali o začiatku spolupráce v stredu. Začína sa v roku, keď Slovensko bude v máji hostiť svetový šampionát.
„Hokej je športom číslo jeden a srdcovou záležitosťou väčšiny Slovákov. Jeho podpora silným partnerom, akým je práve naša značka Pilsner Urquell, ktorá si získava čím ďalej väčšiu obľubu u slovenských spotrebiteľov, je krokom správnym smerom, keďže spolu so SZĽH zdieľame rovnaké hodnoty a ideály,“ uviedol národný manažér predaja Plzeňského Prazdroja Slovensko Miroslav Urban.
Aktuálna spolupráca bude trvať najbližšie tri sezóny, štartuje tesne pred blížiacim sa prípravným turnajom Kaufland Cup, ktorý nesie meno generálneho partnera hokejového zväzu.
Súčasťou spolupráce majú byť viaceré aktivity pre fanúšikov. Pilsner Urquell bude zároveň oficiálnou pivnou značkou aj počas majstrovstiev – čapovať sa bude v piatich fanzónach, ktoré vzniknú na Slovensku.
S pivnými značkami spolupracoval SZĽH pravidelne aj v minulosti. Dlhodobo sa spájal so značkou Corgoň z portfólia spoločnosti Heineken. Tá bola istý čas aj hlavným partnerom zväzu, spolupráca sa skončila v roku 2016. So zväzom spolupracoval v minulosti aj Topvar.
V roku domáceho svetového šampionátu zostáva generálnym partnerom zväzu Kaufland a hlavnými partnermi Škoda Auto Slovensko, Orange, Dr. Max, St. Nicolaus a Tipsport.
V kategórii partnerov sú okrem Pilsner Urquell ešte Budiš, Carlson, SEPS, Slovakia Chips a ministerstvo školstva.