Aj tento rok bude vysielať priame prenosy zápasov verejnoprávna RTVS. Kým sa však juniorské majstrovstvá dostanú do Európy, budú zápasiť hlavne s časovým posunom a nočnými termínmi zápasov.

SZĽH sa v novej kampani s názvom „Neprespite MS juniorov“ od agentúry Wiktor Leo Burnett rozhodol ľudí počas dňa „uspávať“, aby boli „fit“ na sledovanie nočných zápasov. Kampaň odštartovala na bilbordoch a jej nosná časť sa odohrá vo Fun rádiu.

V tradičných 30-sekundových spotoch v rádiu a reťazci Kaufland budú fanúšikov „uspávať“ aj moderátori Fun rádia minútovými hokejovými uspávankami. Naspievala ich speváčka Katka Koščová, ktorá sa žánru uspávaniek aktívne venuje.

V online bude fanúšikov „uspávať“ ASMR video s tvárou Fun rádia Truhlíkom a tiež videá, na ktorých K. Koščová uspáva hokejový štadión.

Poslucháči budú môcť navyše vyhrať hokejový merch. Fun rádio ich cez deň preverí, či naozaj spia a odpočívajú na večer. Víťazom bude ten, kto telefón nezdvihne, čo možno vnímať ako vtipnú paródiu na vytrvalé súťaže komerčných rádií, ktoré telefonujú vyžrebovaným poslucháčom, ktorí zaslali esemesku. 

Súčasťou hokejovej kampane sú aj posty, na ktorých fanúšikom „napísali“ odkazy samotní hráči. Hokejisti tematicky pripomínajú, že povinnosti si môžu nechať na neskôr – najdôležitejšie je byť pripravený sledovať hokej.

Hokejisti cez deň „uspia“ fanúšikov. Aby mohli v noci sledovať zápasy

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

Hokejisti cez deň „uspia“ fanúšikov. Aby mohli v noci sledovať zápasy

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

Vizitka kampane

  • Agentúra: Wiktor Leo Burnett
  • Account Manager: Miša Kolrusová
  • Creative Director: Peter Kačenka
  • Copywriter: Kristína Pavlendová, Richard Hanzlík
  • Art Director: Tomáš Hlavatý
  • Hudba: Bajko, Katarína Koščová