Nová kampaň Dr. Maxa odštartovala 8. novembra. Produkcia spotu pochádza z dielne HomeMedia a postupne k nemu pribudnú aj aktivity v printe, outdoore a online.
Spoločnosť chcela poukázať aj na to, že k športu prirodzene patrí aj staroslivosť o zdravie. „Ako poskytovateľ lekárenskej starostlivosti a poradenstva pre pacientov vnímame podporu Slovenského zväzu ľadového hokeja za prirodzenú a nesmierne sa možnosti partnerstva tešíme. Zároveň si úprimne vážime, že našu myšlienku podporila aj ikona a legenda slovenského hokeja Marián Hossa, ktorý sa stal ústrednou postavou nového imidžového spotu,“ hovorí Andrej Križan, komerčný riaditeľ spoločnosti Dr. Max Slovensko.
V novom spote sa M. Hossa pripojí k chlapcovi, ktorý sedí sám na lavičke a sleduje tmavé nebo. „Aj ty raz budeš taká hviezda,“ prihovorí sa k nemu legendárny hokejista.
V kampani je kľúčový slogan „Kto chce byť dobrý, musí začať skoro. Kto chce pomôcť, musí začať hneď!“.
„Mať celebritu v spote veľa vecí uľahčuje, ale my sme sa nechceli uspokojiť len s tým, že Mariána ukážeme, povie naše posolstvo a vybavené. Preto sme preňho pripravili intímny minipríbeh, postavený na insighte, že hokej je šport pre odhodlaných, pre tých, ktorí sú ochotní veľa obetovať zo svojho komfortu. A presne to si zaslúži našu úctu a podporu,“ vysvetľuje Peter Darovec z Istropolitana Ogilvy.
Vizitka kampane
- Agentúra: Istropolitana Ogilvy
- Creative director: Peter Darovec, Rado Olos
- Strategic planner: Veronika Romsauerová
- Art director: Martin Melicherčík
- Copywriter: Rado Olos
- Client servis director: Martin Toman
- Account manager: Tomáš Markusek
Poznámka: Spoločnosť Dr. Max patrí rovnako ako vydavateľstvo News and Media Hoding (pod ktoré patrí aj Mediálne.sk) investičnej skupine Penta.