Aj v tomto mesiaci sa môžete podieľať na rozhodovaní o najlepšej kampani za uplynulé obdobie. Tentoraz je v nominácii 11 kampaní, nasadených v septembri. Hlasovaním odbornej poroty, agentúr a verejnosti spomedzi nich vzíde víťaz.
Spoločný hlas verejnosti má v hlasovaní pätinovú váhu, rovnako ako body, ktoré odovzdajú reklamné agentúry. Hlasovanie odbornej poroty má trojpätinovú váhu.
Vaša pomoc pri výbere najlepších kampaní bude ocenená, jedného z hlasujúcich odmeníme štvrťročným digitálnym predplatným týždenníka TREND.
Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca na Mediálne.sk
Deadline na hlasovanie – vyplnenie formulára – je do soboty 27. októbra do 12:00 h. Viac informácií o hlasovaní.
Shortlisty do Kampane mesiaca vyberá redakcia Mediálne.sk na základe prihlásených prác a vlastného monitoringu.
SHORTLIST KAMPANE MESIACA (SEPTEMBER 2018)
Tešíme sa na vaše hodnotenia!