Absolútny víťaz súťaže bude predstavený na konferencii TREND Marketing Summit 2016, ktorá sa uskutoční 16. júna v Bratislave. (Viac o konferencii tu)
Nominované kampane sú víťazné práce pravidelnej ankety týždenníka TREND a Mediálne.sk Kampaň mesiaca. Vyberte z nich tie najlepšie určením poradia od 1 do 11 (inštrukcie a samotné hlasovanie vo formulári nižšie).
Poradie, ktoré určí verejnosť, má váhu jedného hlasu. Ďalšie majú odborní porotcovia Radoslav Augustín (Denník N), Martin Poláš (TREND), Zora Husarčíková (Event Federation), Pavol Kubán (SCR Interactive) a Veronika Pizano (Piano Media). Z celého hlasovania vzíde držiteľ titulu TREND Kampaň rok a ďalší dvaja ocenení na druhom a treťom mieste.
Deadline pre hlasovanie je štvrtok 26. máj 2016 o 12:00.
Jeden z hlasujúcich získa účasť na konferencii TREND Marketing Summit 2016 a digitálne polročné predplatné týždenníka TREND.
Nominované kampane
Decká späť do divočiny - ZOO Bratislava (apríl)
Môže sa to stať komukoľvek z nás - Depaul (marec)
Nie! - Ringier Axel Springer (február)
Selfie pre seniorov - Nadácia Socia (január)
Adventný kalendár - Avon Cosmetics (december)
Ľudovo vozidlo - Volkswagen (november)
Mamičkine dobroty 2015 - Coop Jednota (október)
Najchutnejšie teórie - McDonald's (september)
Fofola - Kofola (august)
Poznámka: Kofola zvíťazila s uvedením kampane Fofola aj v májovej Kampani mesiaca. Do prehľadu sme zaradili letné pokračovanie kampane.
Kúzlo patentované prírodou - Kofola - Rajec (júl)
Kolesománia - Coop Jednota (jún)