Spoty ku kampani sa nakrúcali na vybraných lokáciach pred autentickým obecenstvom, ktoré tvorili náhodní okoloidúci.
Vo videách sa v uliciach mesta odohráva hádka ženícha s nevestou, konflikt dvoch kamarátov, ktorí práve vyhrali balík peňazí, ale aj fingovaný pôrod.
Na herecké výkony študentov priamo na ulici dohliadajú ich skúsenejší kolegovia Táňa Pauhofová, Marek Majeský a Richard Stanke.
Kampaň pripravila agentúra Made by Vaculik, ktorý s Istropolitana projektom realizovaným na pôde VŠMU spolupracuje dlhšie. Videá produkovala Protos Productions, vizuály Hitchhiker Films.
Zdroj: Made by Vaculik
V kampaňových formátoch pre online a print sú auntetické výrazy študentov herectva. Pre potreby vizuálov tvorcovia zorganizovali „falošný“ kasting a jednotlivé slová hrali nič netušiaci študenti priamo pred fotografom, ktorý na „prvú dobrú“ zachytával jednotlivé pózy.
Vizitka kampane
- Agentúra: MADE BY VACULIK
- Creative director: Peter Ižo
- Art director: Martina Obertová
- Copywriter: Milan Bielik
- Account manager: Martina Babicová
- Strategy director: Adam Horecký
- Digital strategy: Marek Krištof
- Réžia: Michal Blaško
- Kamera: Radka Šišuláková
- Strih: Dominik Reisel
- Zvuk: Natália Jancová
- Producent: Michal Hlavačka, Radka Babincová, Protos Productions
- Fotograf: Jakub Klimo
- Fotoprodukcia: Romana Horváthová, Hitchhiker Films