Spoty ku kampani sa nakrúcali na vybraných lokáciach pred autentickým obecenstvom, ktoré tvorili náhodní okoloidúci.

Vo videách sa v uliciach mesta odohráva hádka ženícha s nevestou, konflikt dvoch kamarátov, ktorí práve vyhrali balík peňazí, ale aj fingovaný pôrod.

Na herecké výkony študentov priamo na ulici dohliadajú ich skúsenejší kolegovia Táňa Pauhofová, Marek Majeský a Richard Stanke.

Kampaň pripravila agentúra Made by Vaculik, ktorý s Istropolitana projektom realizovaným na pôde VŠMU spolupracuje dlhšie. Videá produkovala Protos Productions, vizuály Hitchhiker Films.

Herci zahrajú všetko, v kampani na to dohliadajú Majeský či Stanke

Zdroj: Made by Vaculik

V kampaňových formátoch pre online a print sú auntetické výrazy študentov herectva. Pre potreby vizuálov tvorcovia zorganizovali „falošný“ kasting a jednotlivé slová hrali nič netušiaci študenti priamo pred fotografom, ktorý na „prvú dobrú“ zachytával jednotlivé pózy.

Vizitka kampane

  • Agentúra: MADE BY VACULIK
  • Creative director: Peter Ižo
  • Art director: Martina Obertová
  • Copywriter: Milan Bielik
  • Account manager: Martina Babicová
  • Strategy director: Adam Horecký
  • Digital strategy: Marek Krištof
  • Réžia: Michal Blaško
  • Kamera: Radka Šišuláková
  • Strih: Dominik Reisel
  • Zvuk: Natália Jancová
  • Producent: Michal Hlavačka, Radka Babincová, Protos Productions
  • Fotograf: Jakub Klimo
  • Fotoprodukcia: Romana Horváthová, Hitchhiker Films