Značka oblečenia na sociálnej sieti v priebehu minulého týždňa zverejnila príspevok, ktorého súčasťou bola fotografia modelky s černošským modelom a športovcom Dennisom Johansenom. Na Facebooku sa postupne začalo objavovať množstvo rasistických komentárov.
Súčasťou aktuálnej kampane Hej.sk je čierno-biely vizuál na webe, prostredníctvom ktorého značka verejnosti odkazuje, že nerobí rozdiely a je hrdá na to, že svet je pestrofarebný. Na základe toho v e-shope ponúka zľavy na bielu a čiernu techniku a týmto spôsobom podporuje značku Nebbia.
Zdroj: PR.Konektor
„Rozhodli sme sa, že v reakcii na tento incident pripravíme kampaň, aby sme ukázali, že my rozdiely nerobíme a máme hlavy aj srdcia na správnom mieste,“ vysvetľuje riaditeľ Hej.sk Vladimír Sušil.
Hej.sk nie je jedinou značkou, ktorá zareagovala na rasistické komentáre z Facebooku. V prípade nedávnej udalosti okolo značky Lidl, ktorá „pobúrila“ v Česku s modelom tmavej pleti v letáku, zareagovali kampaňou napríklad značky Pierre Baguette alebo česká Alza.