Cider vyrobený z jablkovej šťavy od konca januára vyrába v Hurbanove, odkiaľ ho plánuje dodávať na ďalších päť trhov regiónu strednej a východnej Európy.
„Uvedenie Strongbow na slovenský trh je jednoznačne historickým míľnikom v živote spoločnosti Heineken. Pivovar je tretím závodom v rámci celej spoločnosti, ktorý výrába značku Strongbow,“ uvádza v tlačovej správe generálny riaditeľ spoločnosti Heineken Slovensko Odin Goedhart.
Zdroj: Heineken Slovensko
Spoločnosť nápoj ponúka v troch príchutiach – základná jablková príchuť Gold Apple, medová Strongbow Honey a červené bobuľovité ovocie Strongbow Red berries.
Nápoj je pre spotrebiteľov dostupný od februára vo fľašiach s objemom 0,33 litra. Objaviť by sa v najbližších týždňoch mal aj v plechovkách s objemom 0,4 litra, klasická príchuť je dostupná aj v čapovanej verzii. Obsah alkoholu v nápoji je 4,5 percenta.
Heineken predáva značku Strongbow v takmer 60-tich krajinách sveta s celosvetovým trhovým podielom 14 percent.
Zdroj: Heineken
Na slovenskom trhu v súčasnosti predáva cider pivovar Steiger s názvom Cider StrongApple. Vlastný „sajder“ na Slovensku vyrába aj spoločnosť Jablčnô a pod privátnou značkou má podobný nápoj aj reťazec Ikea.