Na trh uviedol limitovanú edíciu 13-percentného polotmavého ležiaku pod názvom „Zlatý Bažant Marcové“, ktorý je inšpirovaný bavorskou tradíciou piva „Märzen“ vyrobeného z jačmenného sladu bavorského typu.

Heineken uvádza jarnú novinku. Nazval ju „Zlatý Bažant Marcové“

Zdroj: Facebook

Predávať sa bude v štvorbalení pollitroviek a vo vybraných 600 puboch bude počas jarných mesiacov dostupné aj v čapovanej verzii.

Zlatý Bažant sa rozhodol pred veľkonočnými sviatkami priniesť pivnú špecialitu, ktorá ulahodí tradičným pivárom, ako aj fajnšmekrom vyhľadávajúcim rôzne pivné ‚vychytávky‘. 

Doplnené 5. 3.: „Zlatý Bažant sa dlhodobo spája s obdobím najväčších a najvýznamnejších sviatkov na Slovensku, či už sú to Vianoce alebo Veľká noc. Pivo typu marcová nám tematicky do obdobia veľkonočných sviatkov ideálne zapada, a je práve tým výnimočným nápojom, ktorým si ľudia môžu obohatiť sviatočný stôl počas spoločných stretnutí s rodinou alebo priateľmi,“ uviedol pre Mediálne.sk brand manažér značky Zlatý Bažant Michal Sivko.

Pivná novinka je príznačná silnou chuťou, ktorá má symbolizovať novú energiu po končiacich sa zimných mesiacoch a zachytiť prechod medzi sezónami.

Kampaň z dielne reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy je podporená ATL kampaňou, ktorá pozostáva z 20 sekundového spotu a špeciálneho online videa. Okrem toho bude kampaň nasadená v outdoore, PR a v mieste predaja. Trvanie je naplánované od 9. marca do 4. apríla tohto roku.