Pripravila tridsaťsekundový spot, ktorý vodičov emotívnou formou upozorňuje na možné vážne dôsledky kombinácie alkoholu a šoférovania. Spot z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett bude vysielaný v slovenských rádiách počas nastávajúcich sviatkov.
„Rozhlasový spot značky Zlatý Bažant je tak trochu vybočením z našich „klasických“ kampaní, a na problém upozorňuje skutočne kreatívnym spôsobom. Sme presvedčení, že jeho spracovanie „vyruší“ každého vodiča, a pripomenie, že prekračovať hranice pri konzumácii alkoholu sa nevypláca. Pevne veríme, že aj vďaka tejto aktivite si naši priaznivci vychutnajú Zlatý Bažant nielen počas sviatkov zodpovedne,“ hovorí group brand manager pre prémiové značky spoločnosti Heineken Slovensko Ronald Lupták.
Hoci alkohol za volantom je každodenný problém, na cestách sa prejavuje výraznejšie počas veľkonočných sviatkov. Alarmujúce je, že čoraz viac vodičov prekračuje hranicu viac ako dve promile a v poslednej dobe už aj tri promile alkoholu v krvi.
Vlani počas sviatočného obdobia príslušníci Policajného zboru SR zaznamenali 16 dopravných nehôd zavinených pod vplyvom alkoholu a jeho požitie zistili až u 97 motoristov vrátane cyklistov. „Aby boli veľkonočné sviatky radostné, alkohol za volant určite nepatrí. Alkohol je totiž jednou z najčastejších príčin dopravných nehôd,“ vysvetlil hovorca Prezídia Policajného zboru SR Michal Slivka.