Budovať pozitívny image značky Krušovice na slovenskom trhu má za cieľ aktuálna reklamná kampaň spoločnosti Heineken Slovensko.
Hlavnými prostriedkami mediálnej komunikácie sú vonkajšie nosiče – citylighty, bilbordy a printové médiá. Na tieto následne naviaže promotion v horeca segmente aj v predajniach. Pre Heineken Slovensko ju vytvorila agentúra Creative Department.
Kampaň Krušovice prebieha od polovice septembra do konca októbra a nesie sa v duchu hesla „Tak korunujme deň českou kráľovskou odmenou“. “Krušovice sú značka, ktorá sa pozicionuje ako pivo s kráľovskou históriou, českým pôvodom a silnou tradíciou. Práve český pôvod a kvalita sú atribúty, ktoré pomáhajú pri budovaní kredibility a lojality ku značke. Preto ich chceme komunikáciou posilniť,“ uviedol pre Mediálne.sk Maroš Kemény, strategy director agentúry Creative Department.
Cieľovou skupinou piva Krušovice sú takzvaní “Beer experts”. Sú to pivári, ktorí sú v princípe vyberaví a považujú sa za znalcov. „Kampaňou im chceme povedať, že práve Krušovice sú pre nich tou správnou kvalitnou českou kráľovskou odmenou, ktorou je najlepšie korunovať každý všedný deň,” dodal M. Kemény.
Heineken Slovensko je najsilnejší výrobca a predajca piva na tuzemskom trhu a do jeho portfólia patria slovenské značky Zlatý bažant, Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ale aj zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Zdroj: def
Zdroj: def