Domáca futbalová súťaž tak už neponesie názov Corgoň liga, ktorý jej prislúchal od roku 2003. Predtým bol sponzorom ligy výrobca cigariet Mars (Mars superliga), koncern Imperial Tobacco.

Heineken s Úniou ligových klubov, ktorá riadi dve najvyššie futbalové súťaže na Slovensku, predlžoval zmluvu o jeden rok vlani. Po dohode s marketingovou agentúrou zväzu UFA Sports už k ďalšej obnove kontraktu nepríde.

Dôvodom ukončenia partnerstva sú podľa Heinekenu strategické zámery spoločnosti a značky Corgoň v oblasti marketingu a zameranie značky na ďalšie komunikačné aktivity.

„Rozhodnutiu o ukončení partnerstva predchádzalo dôkladné zváženie našich strategických priorít, ako aj otvorené diskusie s vedením ÚLK a jej marketingového partnera. Spoluprácu s najvyššou futbalovou súťažou ku koncu sezóny uzavrieme po viac ako desaťročí, ktoré prinieslo našej spoločnosti aj značke Corgoň mnoho pozitívneho,“ uviedla Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov Heineken Slovensko.

Heineken zároveň potvrdil, že so značkou Corgoň zostáva pôsobiť v inom športovom odvetví – hokeji. Corgoň sa vlani stal hlavným partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja. S hokejistami spoločnosť cez svoj pivný brand spolupracovala aj predtým - v rokoch 1999 až 2006 bol Corgoň partnerom hokejovej reprezentácie, v roku 2011 počas svetového šampionátu, ktorý sa konal na Slovensku, zas „partnerom slovenských fanúšikov“.

Ako uviedla agentúra TASR, od novej sezóny bude hlavným sponzorom najvyššej súťaže na Slovensku spoločnosť Fortuna, ktorá u nás prevádzkuje sieť stávkových kancelárií. Konkurenčná stávková kancelária Niké je partnerom futbalového klubu Slovan Bratislava.