K zmenám pristúpila značka Harmony na základe spotrebiteľských prieskumov a analýz konkurencie. „Ich cieľom je vytvoriť neodolateľnú značku s jedinečným positioningom v segmente papierovej hygieny a symbol labute prepojiť viac s novými hodnotami značky – čistota, elegancia, krása,“ hovorí Lenka Štefčeková, senior brand manažérka SHP Group.

Toaletné papiere, kuchynské utierky, vreckovky či obrúsky si od novembra široká verejnosť kúpi už v novom obale. Jemné teplé farby majú dotvoriť elegantný dizajn produktov. Hodnoty značky v nových obaloch zhmotnila agentúra Pergamen. Labuť ostáva hlavným grafickým prvkom loga, so značkou sa spája od roku 1999. 

„Identita značky je zhmotnená v jednoduchosti a prirodzenej čistote prevedenia dizajnov, v ich nadčasovosti a zmysle pre jemný detail. Značka chce začať aktívne komunikovať so spotrebiteľom a vytvárať si s ním bližší vzťah,“ dopĺňa L. Štefčeková.

Redizajn podporí Harmony komunikačnou kampaňou s novým claimom „Krása nevídaná!“. Odpromovať má aj produktové novinky - mužské a ženské parfumované vreckovky a kozmetické utierky Harmony 3D box, pri ktorých je pridanou hodnotou možnosť vloženia fotografie, teda personalizovania si škatuľky.

Kampaň pripravila agentúra Made by Vaculik, určená je pre printové médiá a Facebook na slovenskom a českom trhu. Značka bude promovať novinky aj priamo v obchodoch. Komunikácia bude nasadená do konca roka. 

„V kampani zobrazujeme dokonalú harmóniu Harmony tak, že produkty akoby priam splývali so svojím prirodzeným prostredím, dokonale sa tam hodia a ladia s okolím. Aj preto sme ako slogan použili spojenie ‚Krása nevídaná‘ – ide totiž o dvojzmysel,“ vysvetľuje uchopenie kampane Eva Kániková, account manager Made by Vaculik.

Harmony bude toaleťák či vreckovky predávať s claimom „Krása nevídaná“

Harmony logo

SHP Group tento rok redizajnovala aj svoj druhý brand Harmasan, pod ktorým predáva toaletný papier. Komunikačný koncept postavila značka v lete na svojskom humore a porozprávala históriu toaleťáku od 70. rokov. Hlavný claim zostal „Na záchode nie si sám, je tam s tebou Harmasan“.

Vizitka tvorcov

Redizajn Harmony - obalovej koncepcie

  • Agentúra: PERGAMEN 
  • Kreatívny riaditeľ: Juraj Demovič 
  • art director: Juraj Demovič, Lívia Lörinczová, Juraj Vontorčík 
  • account director: Júlia Č. Oravcová

Kampaň Krása nevídaná!

  • Agentúra: Made by Vaculik 
  • Creative director: Peter Ižo 
  • Copywriter: Petra Števonková 
  • Art director: Michal Salva 
  • Account director: Marcela Paráková 
  • Account manager: Eva Kániková 
  • Strategic planner: Adam Horecký, Lukáš Švaro