Fastfood uvádza špeciálne balenie pre detskú verziu obalov Happy Meal, ktoré ukáže virtuálnu realitu. Potrebné je len priniesť si vlastný smartfón a poskladať obal z Happy Meal podľa inštrukcií.
Špeciálne okuliare vezmú detského spotrebiteľa na lyžovačku. Hra funguje aj bez okuliarov, ale s nimi má vraj priniesť väčší efekt pre diváka.
Ako uvádza server Adfreak.com, Happy Googles, ako nové balenie nazýva, budú dostupnú v počte 3 500 kusov v 14 reštauráciách vo Švédsku počas prvých dvoch marcových víkendov. Cena sa pohybuje okolo štyroch dolárov.
McDonald's súčasný projekt berie ako testovaciu verziu a nepopiera, že sa postupom času bude šíriť globálne.
Za stratégiou, dizajnom a balením stojí reklamná agentúra DDB Stockholm, hru vytvorila agentúra North Kingdom Stockholm.
O niečo podobné sa v minulosti postarala napríklad značka Pizza Hut, ktorá spotrebiteľom predstavila vlastný projektor, ktorý sa dal poskladať zo škatule od pizze.
Zdroj: www.theverge.com