Magentový Slovak Telekom predstavil vianočnú kampaň až dnes a ako posledný z operátorov si spieva Ó, Happy day.
Na Horkýže Slíže z minulého roka zabudol a atmosféru Vianoc sa snaží navodiť vďaka urozprávanej taxikárke Mázikovej, ktorú si ponechal z jesennej komunikácie. V kampani tradičné symboly ako Santa Claus či stromček nahradili deti prezlečené za sobíkov.
Hlavným cieľom kampane je vyzdvihnúť myšlienku, že zákazníci Telekomu môžu mať so službami operátora „Happy Day“ nielen počas Vianoc.
V úvode televízneho spotu vystúpi zo svojho taxíka Eva Máziková oblečená v ružovom kostýme. V zápätí z neho začnú vybiehať aj deti so svietiacimi sobími rohmi. Spoločne v rytme piesne Happy Day roztancujú celú ulicu. Operátor sľubuje neobmedzené hovory v najväčšej sieti na Slovensku či neobmedzené SMS a MMS. Nechýba ani známy claim „Zažime to spolu.“
Slovak Telekom v rámci vianočnej kampane uvádza aj prvé slovenské flat programy pre pevnú linku, ktoré predstavujú nekonečné volania do všetkých slovenských sietí.
Kreatívny koncept pochádza z agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Okrem zboristov sa v spote nakrúcanom v Banskej Štiavnici objavili aj detskí tanečníci z Hip Hop fakulty.
Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o kampani.
Vizitka kampane
Kreatívny riaditeľ: Rasťo Michalík, Peter Rajčák
Art director: Denisa Pajkošová
Copywriter: Milan Bielik, Peter Rajčák
Account director: Marek Lukoťka
Account manager: Anna Dzurjaníková
Produkcia: Promea Communication
Réžia: Jasmina Blaževič
Názov pesničky použitej v spote: CMH