Halens, nástupca Quelle, spustil na Slovensku prvú veľkú kampaň

Švédska spoločnosť Halens Group, ktorá po krachu materského koncernu Quelle v Nemecku prebrala niektoré východoeurópske zastúpenia, rozbieha na Slovensku reklamnú kampaň. Ide o prvú výraznejšiu komunikáciu so slovenskou klientelou od začiatku roka, kedy sa uskutočnila akvizícia spoločnosti Quelle švédskym holdingom. V terajšej kampani, ktorú odštartovala 1. septembra na citylightoch a ďalších outdoorových plochách v Bratislave, potrvá do konca septembra. Komunikovať má práve príchod a oficiálne uvedenie novej módnej značky Halens na slovenský trh. Zákazníci zásielkového obchodu Quelle poznajú značku už vyše polroka, keďže Halens im začal zasielať svoj katalóg krátko po akvizícii.

Okrem prezentácie na outdoorových nosičoch oslovuje Halens v rámci svojej launchovacej kampane cieľovú skupinu žien, ktoré majú radi módu, aj prostredníctvom 30-sekundového rádiového spotu, inzerciou v tlači, na ženských portáloch a inzerciou v módnych rubrikách vo vybraných vysoko nákladových ženských tituloch. V rámci internetu komunikuje Halens aj na Facebooku.

Spoločne s ďalšími zahraničnými spoločnosťami zo skupiny Halens Group si kladieme za cieľ stať sa vedúcim zásielkovým obchodom v severnej, strednej a východnej Európe. Sme radi, že sme naviazali na doterajšiu klientelu spoločnosti Quelle a že prvé ohlasy na prvú veľkú kampaň pod značkou Halens sú pozitívne. V priebehu najbližších dvoch rokov chceme znovu obhájiť a potvrdiť našu dlhoročnú pozíciu lídra na slovenskom trhu,“ tvrdí Rozi Pasztelyák, riaditeľka Halens Slovensko.

Reklamná kampaň, ktorá vznikla v spolupráci s grafickým štúdiom Layout, produkčnej agentúry Mafer a PR&E-commerce manažérky spoločnosti Halens na Slovensku, Ľubice Kubičkovej. S ústredným headlinom kampane, ktorý využíva spojený symbol srdca a loga „I love halens“, chce budovať nové povedomie u cieľovej ženskej skupiny. Claimom je „Moja nová láska. Moja nová módna značka.“

Súčasťou oficiálneho uvedenia značky a prvej veľkej reklamnej kampane módnej značky Halens na Slovensku bol aj event "Filmová módna premiéra roka", ktorý sa za účasti mediálnych a obchodných partnerov uskutočnil takisto začiatkom septembra. Nápad na filmové spracovanie rovnako realizovala produkčná spoločnosť Mafer, pod kreatívnym vedením PR&E-commerce manažérky spoločnosti Halens.