Švédska firma plánuje na rok 2015 aj rozširovanie svojej siete kamenných predajní, prvé obchody H&M sa majú podľa agentúry Reuters otvoriť v Indii, Peru, Juhoafrickej republike a na Taiwane.
Na Slovensku má H&M štrnásť obchodov. Šesť pripadá na Bratislavu, dva na Košice. Okrem nich má H&M na Slovensku ďalších šesť obchodov - v Nitre, Trenčíne, Prievidzi, Banskej Bystrici, Žiline a Poprade. Celkovo má H&M v 55 štátoch sveta asi 3 400 obchodov.
Slovenská pobočka H&M naposledy zverejnila hospodárske výsledky za finančný rok 2009, kedy boli jej tržby 19,5 milióna eur, čo bolo medziročné zvýšenie o 4,7 milióna eur. Hrubý zisk firmy vtedy dosiahol 423-tisíc eur, čo bolo zníženie oproti zisku 644-tisíc eur vo finančnom roku 2008.
Pokiaľ by sme tieto výsledky porovnávali s vlaňajšími, resp. predvlaňajšími výsledkami ostatných odevných reťazcov, zaradil by sa H&M medzi TOP10 najväčších sietí s oblečením na Slovensku. Ukazuje to ich porovnávanie cez Finstat.sk.
Najväčšou sieťou podľa tržieb je C&A, ktorá vlani zinkasovala od zákazníkov asi 214 miliónov eur. Po C&A nasledujú predajne Gate, Takko Fashion, New Yorker, Peek & Cloppenburg, Marks & Spencer, Calzedonia, Terra Moda a predajca značky orsay. H&M by sa dostalo niekde medzi sieť Peek & Cloppenburg s vlaňajšími tržbami 23,7 milióna eur a sieť Marks & Spencer, ktorá mala tržby 16 miliónov eur.
Spoločnosť H&M vznikla v roku 1947 a je druhým najväčším predajcom odevov za španielskou firmou Inditex, majiteľom obchodov s odevmi Zara. Okrem značky rovnakého mena vlastní H&M aj značky COS, Monki, Weekday, Cheap Monday a & Other Stories.
V internetovom predaji firma zatiaľ zaostáva za konkurenciou. Na konci štvrťroka predávala cez internet v trinástich štátoch. Počet krajín, kde predáva cez web Zara, je zhruba dvojnásobný.