Od 27. novembra sa reklama H&M objavuje v skrátenej 30-sekundovej verzii aj v slovenských televíziách, kde bude kampaň nasadená až do 8. decembra.
Online kampaň v termíne od 28. novembra do 15. decembra využíva 60-sekundové video so slovenskými titulkami.
Celý film je možné vidieť na webovej stránke spoločnosti H&M. Nákup reklamného priestoru u nás zabezpečovala agentúra Starmedia Co.
Hlavnú úlohu vo štvorminútovom vianočnom filme s názvom „Spojme sa“ hrá Oscarový „pianista“ Adrien Brody. Ako sprievodca starého vlaku musí informovať cestujúcich, že kvôli nepriaznivým poveternostným podmienkam v noci a ďalším technickým problémom bude mať ich vlak jedenásť a pol hodiny meškanie.
Tým, že to určite cestujúcim naruší mnohé z osláv a plánov na sviatky, ako odškodné pre nich zorganizuje spoločne s kolegom spontánny skorý vianočný obed. Podarilo sa mu spojiť všetkých cudzincov, ktorí nemôžu včas vzhľadom na nešťastné okolnosti byť so svojimi rodinami.
Nápad vznikol v agentúre Adam&Eve/DDB, ktorá si nie náhodou vybrala režiséra W. Andersona. Ten vlani získal štyroch Oscarov s filmom Grandhotel Budapešť. Okrem najlepšej výpravy, hudby, make-upu a účesov získal ocenenie aj v kategórii najlepšie kostýmy.
Kostýmy hrajú podstatnú úlohu aj vo filme „Spojme sa“. Neobvyklá reklama propaguje novú zimnú kolekciu značky, ktorá je aktuálne v obchodoch a hodí sa aj do farebného sveta fantázie W. Andersona vo vlakovom kupé.
Nie je to prvý reklamný film, ktorý režíroval W. Anderson. V posledných rokoch nakrúcal reklamné spoty pre značky ako American Express, Ikea, Hyundai, Stella Artois a Sony Mobile.