Značka v predaji kozmetiky nie je žiadnym nováčikom, avšak ako uvádza server Mashable.com, H&M plánuje predstaviť viac ako 700 produktov kozmetiky. Celý koncept opisuje ako „rýchlu módu pre tvár“ a dizajn pochádza z dielne Sary Wallanderovej.

Značka plánuje svoj kozmetický rad rozšíriť na viac ako tisíc položiek od make-upu, lakov na nechty, produkty zamerané na starostlivosť o telo či o vlasy. Ceny by sa mali pohybovať v rozpätí od 2,99 po 24,99 dolára.

„Uvedenie prichádza v čase, keď je make-up oveľa dôležitejší ako inokedy pre vyjadrenie vlastného štýlu. Nový kozmetický rad v obchodoch má zákazníkom pomôcť experimentovať s trendmi a vytvoriť si svoj vzhľad podľa seba,“ uvádza značka.

Reťazec uvedie dve línie kozmetiky – prémiovú a udržateľnú líniu predávanú pod značkou Conscious.

H&M bude kozmetiku predávať vo veľkom

Zdroj: Mashable.com

Značka plánuje produkty baliť do recyklovateľných materiálov, ktoré majú menší vplyv na životné prostredie, teda bez použitia parabénov, silikónu, GMO či syntetických látok a farbív.