V eko a enviro reklame používajú tento spôsob (fear advertising) najmä ekologické a environmentálne organizácie, prípadne charity.
V ochrane prírody tradične veľmi silno a výrazne komunikuje Svetový fond ochrany prírody (WWF).
V eko a enviro reklame používajú tento spôsob (fear advertising) najmä ekologické a environmentálne organizácie, prípadne charity.
V ochrane prírody tradične veľmi silno a výrazne komunikuje Svetový fond ochrany prírody (WWF).
článok vyšiel v čísle: 32/2021
Všetky vybrané odvetvia evidovali aj rast reálnych miezd
Legislatíva definuje aj kritickú nedostupnosť zdravotnej starostlivosti, počas ktorej sú lekári povinní pracovať
Káva je jednou z najobchodovanejších komodít na svete a často sa považuje za druhú najobchodovanejšiu komoditu podľa objemu po rope
Zákazníci oceňujú ušetrený čas a menej starostí pri zásobovaní prevádzok a obchodov
Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.
Predplatiť TREND