V eko a enviro reklame používajú tento spôsob (fear advertising) najmä ekologické a environmentálne organizácie, prípadne charity.
V ochrane prírody tradične veľmi silno a výrazne komunikuje Svetový fond ochrany prírody (WWF).

V eko a enviro reklame používajú tento spôsob (fear advertising) najmä ekologické a environmentálne organizácie, prípadne charity.
V ochrane prírody tradične veľmi silno a výrazne komunikuje Svetový fond ochrany prírody (WWF).
článok vyšiel v čísle: 32/2021
Pravidelná konzumácia kávy môže pomôcť osobám nad 55 rokov udržať si silu, výkonnosť aj duševnú pohodu
Japonsko je z hľadiska dlhovekosti na vrchole všetkých rebríčkov. Výskumníci hovoria, že za úspechom stojí mix stravy, pohybu aj prostredia
Bloku sa kráti čas na odvrátenie vysokých amerických ciel. Šéfka Komisie dúfa, že Washington prijme menej podrobnú dohodu
Čína stále márne hasí požiar na realitnom trhu. Pekingu dochádzajú nástroje, ako oživiť kedysi najväčší motor ekonomiky
Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.
Predplatiť TREND