V eko a enviro reklame používajú tento spôsob (fear advertising) najmä ekologické a environmentálne organizácie, prípadne charity.
V ochrane prírody tradične veľmi silno a výrazne komunikuje Svetový fond ochrany prírody (WWF).

V eko a enviro reklame používajú tento spôsob (fear advertising) najmä ekologické a environmentálne organizácie, prípadne charity.
V ochrane prírody tradične veľmi silno a výrazne komunikuje Svetový fond ochrany prírody (WWF).
článok vyšiel v čísle: 32/2021
Index spotrebiteľskej dôvery v EÚ aj eurozóne zotrváva pod dlhodobým priemerom
Prehnaná byrokracia trápi všetky štáty Európskej únie. Francúzsko má viac ako šesť miliónov zamestnancov verejnej správy
Severská krajina má podľa odborníkov nevyvážený energetický systém
Cudzinci za volantom veľkých ťahačov podľa Washingtonu „ohrozujú americké životy“
Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.
Predplatiť TREND