Grape Festival chce ľudí „odlíšiť“. Kampaňou a partnermi

grapefestival_2013 Zdroj: Grapefestival.sk

Ani Grape festival sa tento rok nezaobíde bez partnerstiev s viacerými spoločnosťami. Aj napriek tomu, že oproti Pohode je tento festival menší, čomu zodpovedá aj počet sponzorov, sprevádzajú ho aj veľké značky.

Medzi hlavných partnerov festivalu sa už po druhýkrát zaradil mobilný operátor Telefónica Slovakia. Značka O2 zákazníkom a fanúšikom festivalu aj tento rok priniesla zľavu na vstupenky  (v limitovanom počte) a ponúkne ďalšie služby, využiteľné počas hudobného podujatia.

Partnerom, ktorý bude mať na festivale svoj vlastný stage, je aj pivná značka Velkopopovický Kozel. Používateľom smarfónov ponúkne vlastnú aplikáciu Kozel na Grape, vďaka ktorej môžu návštevníci na festivale jednoduchšie nájsť svojich priateľov. Partia s najväčším počtom kamarátov získa výlet do pivovaru vo Velkých Popoviciach.

Ďalšou zo značiek na hudobnom festivale bude Tefal. Tá návštevníkom prinesie vlastný stage, kde ponúkne viaceré workshopy varenia. O atmosféru sa má postarať aj kuchárka zo známej kuchárskej šou Masterchef Michaela Králiková.

Na festivale nebude chýbať ani značka energy drinkov Redbull, nový partner Suzuki, Kofola, Durex, Slovnaft a mnoho ďalších.

Organizátori tento rok podporili festival aj prostredníctvom televíznej kampane, v ktorej vyzdvihuje túžbu ľudí byť „iný“ ako ostatní. Voice-over tvrdí, že vyfúkaná ofina na to nestačí a vyzýva ľudí, aby sa prišli zabaviť na Grape Festival. V spote sa objavila aj známa herečka Gabriela Marcinková či spevák z hudobnej skupiny Walter Schnitzelsson.

Súčasťou kampane sú aj vizuály z dielne Pavla Bartoša, o web sa postarala agentúra Triad Advertising.

Aj Grape festival ponúka návštevníkom mobilnú aplikáciu pre Android a iOs, vďaka ktorej majú k dispozícii program, mapu, novinky a ďalšie potrebné informácie o festivale.