C. Buckingham aj Gogo sa osobne zúčastnili aj eventov vo vianočnom mestečku v Bratislave a Prahe. Milka totiž postavila kulisy vianočného mestečka priamo v priestoroch nákupných stredísk Eurovea a Centre Černý Most.

V digitále je komunikácia Milky postavená na spolupráci oboch tvárí, ktorí vytvorili autorské video aj so speváčkinou sestrou Carmel. Influenceri podporujú kampaň počas adventu aj na svojich sociálnych kanáloch.

„Spríjemniť a ozvláštniť nejakým spôsobom nákupy v hektickom predvianočnom období, to je hlavným cieľom našich aktivít v priestoroch obchodov a obchodných centier,“ hovorí Lucia Hasincová, manažérka značky Milka.

Návštevníkov v ňom do tretej adventnej nedele sprevádza zábavný program, súťaže a ochutnávky. Zážitková aktivita bude aj tento rok súčasťou širokého spektra propagačných aktivít zameraných na podporu predaja značky Milka v obchodne najsilnejšej sezóne roka.

„Zážitková aktivita v Centre Černý most v Prahe a v Eurovea v Bratislave, kde môžu zákazníci vyrábať ozdoby na stromček alebo písať listy Ježiškovi, je našou hlavnou akciou, v menšom rozmere sa zameriavame na spotrebiteľa aj v ďalších obchodoch. V nich budeme ponúkať ochutnávky, ale taktiež fotografovanie pred obrazovým motívom zasneženého mestečka,“ dodáva L. Hasincová.

Gogo, Buckingham aj Ledecká oslavujú Vianoce s čokoládou Milka

Zdroj: Instagram / Ester Ledecká

Nasadený bude televízny spot so strojom času od francúzskeho filmového režiséra Jean-Pierre Jeuneta a podpora zo strany influencerov v prostredí sociálnych sietí.

PR komunikáciu, produkciu eventov a spoluprácu s influencermi zabezpečuje agentúra PR Konektor. Digitálnu časť kampane má na starosti Konektor Social, nákup médií realizuje agentúra Carat.