Kedysi ste nemali problém rozoznať svetadiel alebo dokonca krajinu, z ktorej reklama pochádza.

Niekde mali radi podčiarkovanie, inde ilustrácie či typografiu. S rozmachom sieťových agentúr

a jednoduchosťou inšpirovania sa od iných kreatívcov už po vizuálnej stránke nerozoznáte thajskú kampaň od francúzskej alebo brazílskej. Skúste si to.


Globalizovaná kreativita á la Cannes


Provokatívna sociálna kampaň zobrazujúca fantazijné svety sexu mala jediný odkaz. Preskúmajte všetky miesta. Len sa pri tom chráňte pred aids. Bronze Lion Campaign pre TBWA\PARIS.



Globalizovaná kreativita á la Cannes


Vďaka rýchlej spúšti fotoaparátu Canon Ixus 74 bude každý váš záber dokonalý. Silver Lion Campaign pre Dentsu

Thailand.




Globalizovaná kreativita á la Cannes


Nie všetci budú nadšení, ak budete mať na sebe podprsenku Wonderbra. Bronze Lion pre Publicis Conseil.



Globalizovaná kreativita á la Cannes


Je neuveriteľné, že každý rok sa objavia nové a nové reklamy na tú istú tému. Pálivý kečup. Tentoraz páli až tak, že jedlo môžete podávať mrazené. Bronze Lion Campaign pre Leo Burnett Brussels.



Globalizovaná kreativita á la Cannes


Printy nemusia byť len ploché. Najmä keď ich 3D vyhotovenie ďalej rozvíja relevantné posolstvo. V prípade žuvačiek Big Big je všetko jasné aj bez textu. Bronze Lion pre Leo Burnett Brazil.