Nešťastnú udalosť s pádom lietadla, ktoré podľa všetkého úmyselne zapríčinil kopilot, museli aerolínie Germanwings riešiť na viacerých frontoch. Spoločnosť na tragédiu operatívne reagovala aj zastavením svojej kampane, ktorou v Londýne lákala cestujúcich využiť jej služby.

„Get Ready To Be Surprised. Visit Germany“, teda Pripravte sa na prekvapenie. Navštívte Nemecko. Tak znel claim z bilbordov, ktoré mala spoločnosť Germanwings umiestnené v Londýne. Po utorkovom páde jej lietadla, ktoré si vyžiadalo 150 obetí, vizuály nechala odstrániť.

Ako píše Independent a ďalšie médiá, Germanwings inzerovali na plochách v metre, objednané mali digitálne aj papierové bilbordy.

Nápadné reklamné vizuály zahŕňali postavu letušky v korporátnej uniforme, avízo na lacné letenky a spomínaný claim.

V metre išlo dovedna o 65 plôch v staniciach, ktoré prevádzkovateľ podzemných liniek Transport for London do hodiny po utorkovej žiadosti Germanwings odstránil.

Vizuál bol ešte na 17 väčších papierových plochách, ktorých odstránenie trvá dlhšie. V piatok sa prekrývala desiatka bilbordov, zostávali ešte dva, ktoré spoločnosť zruší „najrýchlejšie, ako to pôjde“.

Germanwings už radšej nechcú cestujúcich prekvapiť. Bilbordy stiahli

Stiahnuté bilbordy Germanwings Zdroj: campaignlive.com

Značka Audi si vo svojich kampaniach môže dovoliť všetko, napríklad aj to, že nechá „vypariť“ svoj vlastný bilbord. Reklama predáva elektromobil Audi A7 Sportback h-tron.  

Volvo si posvietilo na londýnskych cyklistov. Úžasný nápad, ako ich viac zviditeľniť na cestách, kde čelia mnohým nástrahám.

Najfarebnejšia reklama tohto Adweekendu!

Ikonický Michael Jordan sa objavil v reklame na Gatorade.

Automobil značky Jaguár sa síce nevyparil, ale preniesol sa cez rieku Temžu.