Z teasingovej kampane sa Slovenská sporiteľňa oficiálne vykľulala v pondelok, keď všetky vizuály či spoty obrandovala svojím logom.

Aktualizované 16. 1. 2018: „George kampaň sa skladá aktuálne z dvoch komunikačných fáz. Prvá - teasingová vyvolala u cieľovej skupiny značný záujem a tak potvrdila naše vysoké očakávania. Aktuálne je v nasadení už fáza samotného odhalenia produktu s priradením brandu. Zámer bol čo najviac akcelerovať povedomie o spustení nového internetbankingu Slovenskej sporiteľne,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk hovorkyňa SLSP Marta Cesnaková.

Značka hovorí, že nové bankovanie George je inšpirované užívateľským zážitkom zo sociálnych médií. Internetbanking má byť oproti svojmu predchodcovi modernejší a jednoduchší. Jeho súčasťou je aj nová mobilná aplikácia George Go, ktorá nahradila aplikácie Účty a Platby.

Názov George pre nový spôsob internetbankingu si Sporiteľňa vybrala na základe príbehu letca Lawrencea Sperryho, ktorý pred 100 rokmi vynašiel prvého autopilota a pomenoval ho George. Veta „Nechaj to na Georgea“ v letectve zľudovela. „George je teda niečo ako autopilot, ktorý vás bezpečne prevedie elektronickým bankovaním,“ uvádza banka.  

Súčasťou kampane je niekoľko spotov nasadených v televízii a na internete, v ktorých banka predstavuje fungovanie svojho internetbankingu. Nasadená je tiež prostredníctvom rádiových spotov, outdooru či online bannerov.

„Meníme sa pre klientov, pretože chceme byť pre nich užitoční. Slovenské bankovníctvo sa dlhodobo teší veľkej dôvere klientov, preto my digitalizáciu vnímame ako príležitosť pre našu banku. George, naša nová platforma, je veľkým krokom na tejto ceste,“ povedal generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne Peter Krutil.

S novou digitálnou platformou George budú môcť v budúcnosti bankovať všetci klienti skupiny Erste, ktorej súčasťou je aj Slovenská sporiteľňa.

Kampane pre Slovenskú sporiteľňu pripravujú agentúry Zaraguza a Jung von Matt/Donau. Aktuálnu kampaň má pod palcom Zaraguza, na ktorej pracovala spolu s Protos Production a režisérom Maxom Turekom. Do vlaňajška trvala spolupráca Sporiteľne s Creo Young & Rubicam.  

Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o kampani.