Titulnú stranu týždeníka Caras zdobí tvár herečky Giovanny Ewbankovej, ktorá ma na perách výrazný rúž. Ten jej môžu spotrebitelia jednoducho odstrániť, vďaka pribaleným vreckovkám na odstránenie make-upu.

Geniálna reklama pre Neutrogenu: Titulka časopisu sa dá odlíčiť

Podľa servera Adnews.com sa nejedná o žiadnu špeciálnu edíciu vreckoviek, produkt je z dielne značky Neutrogena a používateľky ho môžu vyskúšať aj na svojej pleti.

„Reklama dáva spotrebiteľom možnosť byť priamym účastníkom kampane. Môžu si produkt vyskúšať, otestovať, overiť a ohodnotiť jeho výsledok,“ uviedol Drian Ferugusson z DM9DDB.

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry DM9DDB. Do videa bol zaangažovaný aj samotný kreatívny riaditeľ Vitor Manzi, ktorý ukazuje návod na použitie v praxi.

Direto do estúdio da DM9, o making off da divulgação da sobrecapa interativa de Neutrogena na Caras desta semana! Todas as assinantes (RJ e SP) irão receber um sampling do demaquilante Deep Clean e ao passar sobre o anúncio, a maquiagem da @gio_ewbank sai no lenço! Animal ver esse trabalho na rua! Valeu time J&J! #Neutrogena #DM9DDB #TimeJJ

A video posted by Vitor Manzi ® (@vitormanzi) on