Gambrinus sa pri tejto aktivite odrazil od prieskumu, ktorý mu vypracovala agentúra MNForce. Podľa neho 73 percent ľudí viac preferuje posedenie s priateľmi, než nakupovanie počas výpredajov a 80 percent Slovákov si myslí, že verejnosť počas nákupných horúčok stráca zdravý rozum.
Preto sa rozhodli v špecializovanej reštaurácii Srdcovka spustiť vernisáž s názvom Výstava zdravého rozumu. Vystavený bude tovar, ktorý si ľudia zakúpili počas Black Friday, no neskôr využili minimálne. Príkladom je fondue set či pár tenisiek.
Zdroj: Plzeňský Prazdroj Slovensko
„Naším cieľom je, aby ľudia pochopili, že 80 percentná zľava na vŕtačku či vaflovač v tvare srdca s doručením do 24 hodín im neprinesie taký zážitok, ako posedenie s priateľmi pri pive v Srdcovke,“ uviedol brand manažér značky Gambrinus Josef Jalůvka.
Výstava v reštaurácii sa začína sa práve v deň, keď na Slovensku oficiálne prebehne Black Friday, a to 23. novembra a potrvá do 7. decembra.