Najmladší operátor na slovenskom trhu FunFón - joint venture medzi Orangeom a Fun rádiom - bude v závere roka svoju ponuku takisto komunikovať prostredníctvom vianočnej tematiky. Do najnovšej reklamy zapojil internetovú postavičku Pištu Lakatoša, ktorého úlohou je glosovať o vianočných zvykoch.
Cieľom kampane je aj tentokrát, ako v predošlej komunikácii operátora, vyzdvihnúť hlavný benefit – volania trom kamarátom „zadara“ na tri roky. FunFón plánuje postupne uviesť viaceré televízne spoty, v ktorých sa objavia kapry, vianočné stromčeky, soby či Santovia. Hlavný protagonista spotov predstaví aj svojich kamarátov, s ktorými si voláva zadarmo.
- Pozrite si spot na blogu reklamy: FunFón Vianoce s Pištom Lakatošom – Kapor
„V prípade Pištu Lakatoša ide už o známu internetovú „celebritu“, ktorá svojím humorom, nekonvenčnosťou a prístupom je blízka tomu, ako chceme komunikáciu značky smerovať. Aj preto tieto Vianoce Pišta Lakatoš prešiel na FunFón, aby sme takýmto vtipným spôsobom mohli odkomunikovať jednoduchú a pritom jedinečnú produktovú propozíciu – S FunFónom môžeš volať trom kamošom tri roky zadarmo,“ uviedla pre Mediálne.sk group account director z agentúry Wiktor Leo Burnett Katarína Kvačkajová.
Nápad priniesť postavičku autorov Mariána Čekovského, ktorý Pištovi prepožičiava hlas, a režiséra Jakuba Krónera súvisí s cieľovou skupinou FunFónu. Mobilná služba komunikuje na mladých vo veku 15 až 24 rokov. Kampaň sa objaví v televízii, vysielaní Fun rádia, v outdoore a online. Agentúra pre kampaň pripravila aj vlastný YouTube kanál, na ktorom budú postupne pribúdať ďalšie príbehy zo života Pištu Lakatoša.
Kreslená postava sa objaví aj v seriáli LokalTV, ktorý televízia Joj nasadí tento mesiac.
Vizitka kampane Vianoce s Pištom Lakatošom pre FunFón od WLB
Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek, Peter Kačenka
Art director: Martin Ondrušek, Juraj Šútovec, Michal Balla, Igor Pašek
Copywriter: Dušan Mikušovič, Vladimír Čabák, Marián Čekovský
Account manager: Katarína Kvačkajová, Lenka Karolčíková
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV, rádio, OOH, print, internet, iné médiá
Termín nasadenia: november, december 2011
Cieľová skupina: 15-24
Produkcia televízneho spotu: Leopard production
Réžia: Jakub Króner