FunFón má vo vianočnej kampani Pištu Lakatoša

Najmladší operátor na slovenskom trhu FunFón - joint venture medzi Orangeom a Fun rádiom - bude v závere roka svoju ponuku takisto komunikovať prostredníctvom vianočnej tematiky. Do najnovšej reklamy zapojil internetovú postavičku Pištu Lakatoša, ktorého úlohou je glosovať o vianočných zvykoch.

Cieľom kampane je aj tentokrát, ako v predošlej komunikácii operátora, vyzdvihnúť hlavný benefit – volania trom kamarátom „zadara“ na tri roky. FunFón plánuje postupne uviesť viaceré televízne spoty, v ktorých sa objavia kapry, vianočné stromčeky, soby či Santovia. Hlavný protagonista spotov predstaví aj svojich kamarátov, s ktorými si voláva zadarmo.

„V prípade Pištu Lakatoša ide už o známu internetovú „celebritu“, ktorá svojím humorom, nekonvenčnosťou a prístupom je blízka tomu, ako chceme komunikáciu značky smerovať. Aj preto tieto Vianoce Pišta Lakatoš prešiel na FunFón, aby sme takýmto vtipným spôsobom mohli odkomunikovať jednoduchú a pritom jedinečnú produktovú propozíciu – S FunFónom môžeš volať trom kamošom tri roky zadarmo,“ uviedla pre Mediálne.sk group account director z agentúry Wiktor Leo Burnett Katarína Kvačkajová.

Nápad priniesť postavičku autorov Mariána Čekovského, ktorý Pištovi prepožičiava hlas, a režiséra Jakuba Krónera súvisí s cieľovou skupinou FunFónu. Mobilná služba komunikuje na mladých vo veku 15 až 24 rokov. Kampaň sa objaví v televízii, vysielaní Fun rádia, v outdoore a online. Agentúra pre kampaň pripravila aj vlastný YouTube kanál, na ktorom budú postupne pribúdať ďalšie príbehy zo života Pištu Lakatoša.

Kreslená postava sa objaví aj v seriáli LokalTV, ktorý televízia Joj nasadí tento mesiac.

FunFón má vo vianočnej kampani Pištu Lakatoša

Vizitka kampane Vianoce s Pištom Lakatošom pre FunFón od WLB

Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek, Peter Kačenka

Art director: Martin Ondrušek, Juraj Šútovec, Michal Balla, Igor Pašek

Copywriter: Dušan Mikušovič, Vladimír Čabák, Marián Čekovský

Account manager: Katarína Kvačkajová, Lenka Karolčíková

Mediálna agentúra: Unimedia

Použité médiá: TV, rádio, OOH, print, internet, iné médiá

Termín nasadenia: november, december 2011

Cieľová skupina: 15-24

Produkcia televízneho spotu: Leopard production

Réžia: Jakub Króner