Fortuna v kampani promuje svoju novú akciu, v ktorej sľubuje stávkujúcim navýšenie výhry na tiketoch o 20 percent.

Tvárami konceptu „Ďakujeme verným“ sú slovenskí reprezentanti Marek Hamšík, Milan Škriniar, Stanislav Lobotka, Peter Pekarík a Martin Dúbravka. Slovenskí futbalisti účinkovali aj v predošlých kampaniach stávkovej kancelárie, ktorá je medzi platinovými partnermi futbalového zväzu. 

O nový spot sa postarala reklamná agentúra Made by Vaculik. Tá zdieľa video aj na svojom Facebooku s opisom „Naši futbaloví reprezentanti opäť v noci niekam ušli! A my sme ich pri tom natočili!“.

Fortuna v spote reaguje na nedávnu kauzu niektorých slovenských futbalistov, keď sa po jednom zo zápasov vybrali do nočných ulíc zabaviť sa. Situácia v tíme bola po tomto incidente napätá a dopomohla k odchodu reprezentačného trénera Jána Kozáka.

Jedným zo skupiny „hriešnikov“ bol aj M. Škriniar, ktorý v spote vedie svojich kolegov na ďalší „záťah“. Keď sa futbalisti ocitnú pri izbe trénera, naznačí im, aby kráčali potichu.

Táto nočná aktivita reprezentantov má však pozitívne ladenie. Skupina totiž napokon nakreslí veľký transparent, ktorým chce vyjadriť vďaku verným fanúšikom.

Ide o paralelu s Fortunou, ktorá novou vianočnou akciou zas ďakuje verným klientom.

Fortuna reaguje na škandál futbalistov. Opäť niekam ušli, tvrdí v kampani

Zdroj: Facebook / Fortuna

Poznámka: Väčšinovým vlastníkom spoločnosti Fortuna je investičná skupina Penta, ktorej patrí aj vydavateľstvo News and Media Holding