Na začiatku hlavnéhospotu sú zobrazené pokazené plyšáky, ktorým trčia oči či majú zlomený jazyk. Majiteľov podobných plyšákov voice-over vyzýva, aby ich zaslali do takzvanej replyšovne.

„My ich opravíme a potom rozdáme deťom v nemocniciach,“ hlása Kofola dobrú myšlienku. Značka odkazuje na špecializovanú stránku Replyšovňa.sk.

Plyšáky Leoprd a Vvrk sa následne vyjadria slangom, kde vynechávajú samohlásky. Z ich úst zaznie aj poupravený názov Kofoly - Kfl.

Takzvaná Replyšovacia dieľna sa nachádza v Česku vo farskej charite Beroun. V nej sa staré plyšáky očistia a originálne upravia. Distribúcia do nemocníc sa na Slovensku bude realizovať cez združenie Bábky v nemocnici.

„Cieľom kampane je na jednej strane propagovať tohtoročné novinky - malinu v 0,5 litrovej PET fľaši a čiernu ríbezľu v 0,25 litrovej plechovke a na strane druhej pomocou našich hrdinov Leoprda a Vvrk vyzývať všetkých, aby replyšovali a spoločne s nami rozdávali radosť,“ uviedla PR špecialistka Nikola Doležalová.

Nasadených je viacero verzií spotu, ktoré sú príbehmi ústredných postavičiek. Cez plyšáky značka propaguje aj nové príchute. 

Dej sa odohráva na rande, v tetovacom štúdiu, butiku, nemocnici, električke či v umývarke. Reklama cieli predovšetkým na mladých spotrebiteľov.

Noví zvierací hrdinovia sa nachádzajú aj na obale plechoviek a fliaš Kofoly. Kampaň s aktuálnym reklamným posolstvom pobeží celý máj.

Okrem televízie je reklama nasadená do online či outdooru. Spotrebitelia si môžu na stránke replysuj.sk stiahnuť špeciálnu aplikáciu KFLgram.