Minulročnú komunikáciu nazývanú „Polliter neriešenia“ z dielne Triad Advertising vystriedala psia kampaň z dielne agentúry Zaraguza Digital.

Hlavným hrdinom celej kampane je pes, ktorý šušle. Kampaň promuje novú príchuť Kofola marhuľová, ktorú Kofola uviedla na trh úvodom jari. Viac informácií.

Televízna kampaň pozostáva z viacerých spotov, v ktorých sa pes nevie zmestiť do kože. V múzeu zrúti exponát, doma naopak rozhryzie vankúš a všade je perie. Tvári sa pri tom, ako keby sa nič nestalo a situáciu sa snaží zahovoriť ponúknutím Kofoly. Teda Fofoly, keďže so svojím predkusom nevie dobre toto slovo povedať.

Kampaň je okrem televízie nasadená v online prostredí, outdoore a prostredníctvom kino spotov.

Kofola okrem kampane pre pollitrovky plánuje komunikáciu na podporu čapovanej verzie. Naplánovala ju na začiatok júna. Viac informácií.

Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o kampani