Od januára Fio banka predstavuje zvyky napríklad líšky polárnej, makakov japonských alebo alexandrov malých. Nová séria reklám už neprezentuje dobré zvyky exotických kultúr, ale predstavuje zvyky týchto zvierat.
Tie prirovnáva k výhodám bankových produktov a k „dobrým zvykom banky“. Dokumentárne zábery sú doplnené hranou časťou spotu, ktorá nadväzuje na dobrý zvyk z prvej časti. Hlas spotu prepožičal Ján Kovalčin, o hlasy zvierat sa postaral Braňo Holiček.
Kreatívny koncept opäť pripravila agentúra Mark/BBDO, réžiu hraných častí mal na starosti režisér Tomáš Bařina. Ako hovorí Jan Bláha, obchodný a marketingový riaditeľ Fio banky, v koncepte kreatívnej agentúry chcela banka pokračovať a nadviazať tak na predchádzajúce spoty.
„Preto sme zvolili rovnakú štruktúru spotu aj spoluprácu s niektorými hercami, aby sa minuloročná a tohtoročná kampaň lepšie prepojila. Nové pokračovanie oboznamuje diváka so zvykmi zvierat, a súčasne ich porovnáva s hlavnými výhodami našich produktov, ktoré sú u nás úplne bežné. Zachovali sme aj dokumentárny štýl, kde všetko v pokoji vysvetlí skvelý Ján Kovalčin. Osobne ma nové spoty bavia viac,“ hovorí J. Bláha.
Producentom televíznych spotov je agentúra Boogie Films. Reklamy pobežia na staniciach Markízy, kampaň má aj podporu online bannerov a PPC reklamy.