Slovenské agentúry sa medzi finalistov dostali spomedzi 2 500 prihlášok, ktoré Sabre Awards evidovali v regionálnom kole EMEA tento rok. Nominované a víťazné kampane vyberajú štyri desiatky porotcov z celej Európy.
Spomínaný Seesame má najviac šancí na zisk ocenenia – dovedna získal päť finálových nominácií. V regionálnej kategórii Central Eastern Europe je nominovaný za kampaň Youtuberi bojujú proti falošným správ pre klienta Globsec Policy Institue.
V tej istej kategórii má šancu na víťazstvo aj agentúra SKPR Strategies, ktorá sa dostala ďalej s kampaňou pre Special Olympics Slovakia spájajúcej športovcov s mentálnym postihnutím.
Kampaň Sloboda nie je (stále) samozrejmosť pre O2 na Slovensku a v Česku je nominovaná v kategórii CSR aj tematickej Telecommunications. Na kampani robili aj spolu so Seesame agentúry Triad a česká FleishmanHillard.
V kategórii Professional Service Firms je Seesame nominovaný za kampaň Recept Henklu: Ako sa stať najzamestnávateľom a v kategórii Marketing to Women za prácu Ako Baťa našiel Popolušku pre klienta Baťa.
SKPR Strategies má ešte shortlist v kategórii Employer Branding, kde je nominovaná za kampaň pre klienta Amazon s konceptom Rozbalili sme to vo veľkom, ktorý zahŕňal externú aj internú komunikáciu, náborové aktivity a CSR projekty.
V kategórii Real Este a Construction je nominovaná agentúra PR Clinic za prácu pre Zväz stavebných podnikateľov Slovenska. PR.Konektor má shortlist za kampaň Aj školu môžeš lajkovať pre výrobcu sladkostí Mondelez, ktorú realizoval v spolupráci s agentúrou The Hive.
Zdroj: PR.Konektor
Mená víťazov oznámia organizátori počas slávnostného večera, ktorý sa bude konať 23. mája v Amsterdame.