Ako uviedol umelecký riaditeľ podujatia Peter Nágel, nový logotyp je vývojom konceptu, ktorý vychádza zo symbolov na prehrávacom zariadení – play, pause, forward, stop a record. Podľa organizátorov zároveň plní viaceré funkcie. Jednou z nich je aj bodka za poradovým číslom ročníka festivalu.
Zdroj: Art Film Fest Košice / Facebook
Návrh loga a celej vizuálnej identity Art Film Festu pripravilo bratislavské kreatívne štúdio CODES Creative. P. Nágel uviedol, že červený kruh symbolizuje „ukladanie filmových zážitkov a celkovej atmosféry festivalu priamo do myslí a sŕdc jeho divákov a fanúšikov“.
„Predchádzajúce logo komunikovalo okrem iného aj sťahovanie festivalu na jeho nové pôsobisko. Veríme, že po troch ročníkoch sa Art Film Fest v Košiciach úspešne udomácnil, preto sme sa rozhodli novým logom uzatvoriť tento proces a vstúpiť do novej éry,“ dopĺňa P. Nágel.
Logo minulých ročníkov festivalu Art Film Fest Košice Zdroj: Art Film Fest Košice / Facebook
Art Film Fest patrí medzi najdlhšie fungujúce domáce filmové podujatia. Na Slovensko každoročne prináša stovky filmov a množstvo sprievodných akcií. V roku 2019 sa bude konať od piatka 14. do utorka 22. júla.
Počas ostatného ročníka premietol viac ako 200 filmov – celovečerných i krátkometrážnych. Privítal tiež významné slovenské a zahraničné osobnosti filmového sveta. Navštívilo ho viac ako 20-tisíc účastníkov a účastníčok.