Značka Figaro patriaca k medzinárodnému koncernu Mondelēz uviedla dva nové produkty - čokoládu s jemne slanou príchuťou kukurice a cornflakesov.
Produkt sprevádza virálny spot, v ktorom 50 drsných motorkárov testuje formou skrytej kamery reakcie (údajne) náhodne okoloidúcich žien v podzemnej garáži.
„Utečie, omdlie, alebo prekoná stereotyp a pôjde im naproti,“ zisťovala spoločosť Mondelēz v rámci natáčania kampane v decembri minulého roku.
Mnohé z aktérok, ktoré sa objavili pod dohľadom skrytej kamery, zaradili spiatočku a odmietli vkročiť do pražskej podzemnej garáže. Jedna odvážna to urobila a skupinka mužov odrazu zmenila výraz tváre a začala spievať známu skladbu od skupiny Elán „Si kočka“.
Kreatívny koncept nie je veľmi originálny. Podobný využila v minulosti pivná značka Carlsberg. Aj v tomto prípade boli hlavnými hrdinami kampane drsní chlapi, ktorí sedeli v kine a „strážili“ dve voľné miesta na sedenie. Odvážlivci si v závere mohli spolu s nimi vychutnať chladené pivo.
Súčasťou kampane sú aj dva televízne spoty s názvom Tattoo a Rowdies, ktorého hlavnými hrdinami sú opäť drsní muži. Práve oni dostávajú ľudí do nečakaných situácii, ktoré ľudí väčšinou prekvapia a možno dostanú do úzkych.
Kampaň pochádza z dielne českej reklamnej agentúry Ogilvy&Mather.
Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o kampani.