V spolupráci s televíziou Markíza spustila spotrebiteľskú súťaž, v ktorej víťaz dostane hereckú rolu v seriáli Búrlivé víno.

„Cieľom spustenia spotrebiteľskej súťaže je snaha ťažiť predovšetkým z popularity úspešného slovenského seriálu, z obľuby jeho hlavnej protagonistky, ako aj tradičnej slovenskej značky Figaro,“ uvádza v tlačovej správe spoločnosť Mondelēz, ktorá má značku Figaro vo svojom portfóliu.

Okrem účinkovania v seriáli sú ďalšími cenami večera s Nelou Pociskovou, jej podpisové karty a smart televízor. Marketingová podpora spotrebiteľskej súťaže bude nasadená v televízii, printe, vlastnej microsite a prostredníctvom PR aktivít.

Spotrebiteľská súťaž odštartuje 3. marca a končí sa 6. apríla 2014.

Kampaň pochádza z dielne reklamných agentúr Geometry Global a Ogilvy & Mather Praha.