„Dočasná“ Fidorka s karamelovou príchuťou v mliečnej čokoláde strieda Fidorku kávovú a v bežnom predaji bude dostupná počas nasledujúcich šiestich mesiacov. Doplnila tak stále portfólio produktov, medzi ktoré patrí Fidorka horká s orieškovou alebo čokoládovou náplňou, Fidorka s mliečnou, orieškovou a kokosovou náplňou či Fidorka biela s čokoládovou náplňou.

Fidorka je opäť karamelová. So „šialenou“ kampaňou

Zdroj: Mondelēz

„Fidorka dlhodobo patrí medzi obľúbené tradičné značky. Pri aktivácii predaja limitovaných edícií chceme našim zákazníkom priniesť vždy niečo nové a hravé. Karamelová príchuť si už v minulosti získala svojich priaznivcov, vsadili sme preto na ňu aj na najbliží polrok,“ vysvetľuje brand manažérka značky Fidorka Alena Kratochvílová.

Komunikácia karamelovej Fidorky priebieha na sociálnych sieťach, kde značka zverejnila niekoľko videí. V jednom z nich napríklad kocka karamelu padá na zem zo vzduchu, keďže balón jej prepichol bocian. Kocky karamelu majú aj vlastné mená, vo videách sa objavil Pohoďák, Romantička alebo Švihák.

Videá sú okrem Facebooku nasadené aj na YouTube s odkazom na súťažné webové stránku www.vykotulanesibalstvo.sk, kde si môžu používatelia pripomenúť návrat šestice hrdinov, ktorí sú symbolom obalov limitovanej edície.

V rámci súťaže môže verejnosť vyhrať Fidorku s jednou z postáv splnením dvoch úloh. Jednou z nich je správne spočítať počet medvedíkov, ktorí prileteli na pódium počas „Frajerovho“ vystúpenia, druhou úlohou je vymyslieť názov pre „Frajerovu“ kapelu.

Kampaň s claimom „Vykotúľané šibalstvo“ používa Fidorka od roku 2012. Autorom prvej kampane s týmto claimom bola reklamná agentúra EURO RSCG. Aktuálnu online kampaň vytvorila agentúra Friendly.