Zo Slovenska budú tento rok bojovať o ocenenie dve agentúry. Oproti minulému roku je to výrazný pokles, keďže slovenské agentúry mali 9 nominácií. Víťazov festival odhalí počas 27. mája.
S prácou Prírodu nezrežírujete pre klienta Ekotopfilm zabojuje na festivale agentúra Effectivity.
Druhý shortlist zo Slovenska patrí reklamnej agentúre Jandl za prácu Match girl pre značku minerálnej vody Sulinka. Obidve práce súťažia v kategórii Flash impact.
Zdroj: Jandl
Jeden shortlist získala aj česká pobočka Zaraguzy za prácu Heineken City Symphony pre klienta Heineken a Triad Advertising v Česku s prácou #WeWantGold:The Home Ice pre Plzeňský Prazdroj.
Medzinárodný festival reklamy PIAF zverejnil 105 prác celkovo zo 17 krajín, ktoré budú súťažiť v štrnástich kategóriách. Najväčší počet shortlistov získala agentúra BBDO Dubaj, ktorá bude vo finále súťažiť so 16 shortlistami. Česi na súťaži zabojujú s 29 prácami.