Spoločnosť Imperator, ktorá má značku Fernet v portfóliu, si zo spotrebiteľov vystrelila a uvádza, že išlo len o žart. Cieľom kampane bolo zvýšiť brandawarness a omladiť značky Fernet Stock Citrus a Cranberry.
Kampaň odštartovala teasingom na nachytávkový produkt „Fernet Stock Pizza“ v outdoore, na internete a prostredníctvom POS materiálov. Na citylightoch značka zobrazila fľašu s nápojom a pizzou v pozadí.
Zdroj: Core4
Hlavnými aktérmi online kampane sa stala dvojica „pranksterov“ Marcel Citrus a Ema Cranberry, ktorí budú pre značku pripravovať aj ďalšie nachytávky. Dvojica o Fernet Stock Pizza hovorila presvedčivo, dokonca mala v spote aj reálnu fľašu alkoholického nápoja s novou príchuťou.
Len niekoľko dní po teasingu značka prezradila spotrebiteľom, že išlo len o žart so slovami „Dostali sme ťa?“. Na vizuáloch sa v ďalšej fáze kampane objavili aj jej tváre Marcel a Ema.
Zdroj: Core4
Kreatívny koncept kampane vytvorila reklamná agentúra Core4. V rámci komunikácie pripravila aj webovú stránku www.pranksters.sk, kde značka sústreďuje komunikáciu produktov. Stránka zároveň slúži aj ako úložisko uskutočnených prankov.
Cieľovou skupinou komunikácie sú mladí ľudia vo veku od 18 do 30 rokov. Značka plánuje v duchu „prankov“ komunikovať dlhodobo.