Expres o MML: Trh je profesionálnejší, líderstvo teší viac

Sme spokojní, hovorí rozhlasový líder Rádio Expres o poslednej spojenej vlne MML. "Najmä s ohľadom na čoraz konkurenčnejšie prostredie a čoraz väčší počet profesionálne naformátovaných konkurentov." Výsledky za priemer vĺn od leta do konca roka 2009 komentoval pre Mediálne.sk programový riaditeľ rádia Ivan Antala.

Expres o MML: Trh je profesionálnejší, líderstvo teší viac

Antala zdôrazňuje najmä fakt, že Expres sa drží na pozícii jednoznačného lídra vo všetkých základných parametroch. "Najvyššia denná počúvanosť na úrovni 996 000 poslucháčov, najvyššia týždenná počúvanosť na úrovni 1 666 000 poslucháčov, najčastejšie počúvané rádio pre 1 068 000 poslucháčov, najčastejšie počúvané pred rokom pre rovnaký počet 1 068 000 poslucháčov, najvyšší podiel na trhu na úrovni 25,8 percenta a tiež najviac stráveného času počúvaním nášho rádia spomedzi TOP 6 slovenských rádií – teda najvernejší poslucháči. Konkrétne v priemere denne nás naši poslucháči počúvajú 187 minút."

Expres takto pred rokom štartoval svoju veľkú kampaň Baví nás baviť vás. Tento rok ho najbližšie čaká najmä dlhšie teasovaná akcia Hit desaťročia, ktorý spustí 1. februára. 

Líder na rozhlasovom trhu Expres skončil v údajoch za druhý polrok s výsledkom 21,5 percenta. V porovnaní s predchádzajúcou vlnou ide opokles 1,3 percentného bodu, ktorý je jednorázovo zatiaľ v rozmedzí bežných štatistických výkyvov. Medziročne sa počúvanosť Expresu nepohla takmer vôbec. Fun Rádio zopakovalo rast počúvanosti, no konkurentom neublížilo. Podrobnosti o aktuálnej vlne MML.

Čo hovoríte na posledné výstupy MML?
Pýtame sa najväčších rádií.

Lagardére sa nechce vracať k ére Rádia Okey a sústrediť sa na Európu 2. Spracúvame odpovede Fun Rádia a čakáme na odpovede ďalších rádií.