Brandované predmety, tričká a iné doplnky rozdáva Expres podobne ako iné rádiá poslucháčom dlho, svoj nový „produktový rad“ oblečenia však po novom začal predávať.

Ide o produkty pod značkou R.EX, ktorá pracuje so začiatočnými písmenami spojenia „Rádio Expres“. Názov značky si podľa registra patentového úradu rádio zatiaľ neregistrovalo. 

V e-shope momentálne Expres pod novým brandom ponúka tričká, mikiny, šiltovky a zimnú čiapku. Ceny sa pohybujú od 14 do 35 eur. Sortiment dopĺňa ďalší, starší tovar v korporátnych farbách rádia.

Modelmi v prípade nových druhov oblečenia sú v e-shope moderátori popoludňajšieho vysielanie Expresu Michal Sabo a Monika Zázrivcová.

Podľa PR manažéra Expresu Igora Guttlera je nový e-shop spustený od decembra. „Zároveň sme k spusteniu pripravili aj kvalitnejší tovar, ktorý je obrandovaný našou novou ‚značkou‘ R.EX,“ povedal na margo novej značky.

Trhový líder uvádza, že idea konceptu vznikla priamo v rádiu. Dizajn navrhla agentúra MUW Saatchi & Saatchi, s ktorou Expres spolupracuje dlhodobo a stojí aj za kampaňami stanice.

Typy brandovaných predmetov v rámci značky R.EX chce Expres do budúcnosti rozširovať. „Plánujeme pridať aj ďalšie produkty, predovšetkým sa však chceme zamerať na oblečenie,“ dodal I. Guttler.

Predaj značkového šatstva má najväčší potenciál najmä u mladšej cieľovky. Svoje o tom vie napríklad raper Rytmus, ktorý do života uviedol brand JBMNT a dnes mikiny či tričká s týmo nápisom nosia stovky tínedžerov.