Exisport rozvíja vlastný reťazec s obuvou Reshoes

Na trh s obuvou vstúpil nový pôvodný reťazec s obuvou. Pod značkou Reshoes ho začala rozvíjať slovenská spoločnosť Exisport, ktorá prevádzkuje sieť obchodov so športovými potrebami a oblečením. 

“Exisport vnímal dopyt zákazníkov aj po obuvi, ktorú už vo svojich predajniach so športovým tovarom nedokázal zaradiť do predaja, lebo sa v podstate do tohto typu predajní nehodí. Ide hlavne o segment alebo kategórie obuvi casual a sport fashion, ktorá je momentálne na trhu žiadaná. Tak isto v Reshoes je kladený vyšší dôraz aj na dámsku casual a fashion kolekciu obuvi a doplnkov, ako napríklad kabelky,” vysvetlil pre web Reťazce.sk. retail operation manager Exisportu Ivan Hinca. “Istú rolu zohral aj ústup niektorých hráčov z trhu, ktorí nemali tak dobre zmapovaný trh a nepoznali potreby slovenského zákazníka,” dodal.

Exisport rozvíja vlastný reťazec s obuvou Reshoes

Zdroj: Exisport

Reshoes je na trhu od júna, Exisport odvtedy stihol otvoriť už sedem predajní a avizuje ďalšie. Koncom tohto roka má ich počet stúpňuť na dvanásť až trinásť. “V roku 2012 budeme v tejto expanzii ďalej pokračovať k cieľovému číslu 30 predajní. V pláne máme samozrejme aj expanziu do okolitých krajín – Poľsko, Maďarsko a Česká republika,” uviedol Hinca.

Exisport rozvíja vlastný reťazec s obuvou Reshoes

Exisport otvára obchody Reshoes výlučne v obchodných centrách, zatiaľ sa orientuje na lokality mimo Bratislavy, aj v hlavnom meste však plánuje sprevádzkovať hneď niekoľko predajní. Reťazec exkluzívne uviedol na trh španielske značky obuvi ako XTI, Refresh a Hoywoy, spolupracuje aj so známymi značkami Mustang, S.Oliver, New Balance, Nike, Adidas, Reebok, Puma, Crocs či Authority.

Komunikáca rýchlo rastúceho reťazca sa zatiaľ obmedzuje na lokálnu inzerciu, korporátny web a oficiálnu stránku na Facebooku, ktorá obsahuje aj aktuálnu ponuku tovaru.