„Vidíme ich zachytené na konároch stromov, plávať v rieke či len tak poletovať vo vzduchu. Kým sa mikroténové vrecká v prírode rozložia, trvá to desaťročia, niekedy aj storočia. Navyše, rozklad nie je úplný, stávajú sa z nich mikroplasty, ktoré absorbujú toxíny a v tejto podobe sa dostávajú do vody a pôdy,“ uvádza reťazec dôvody, pre ktoré zavádza nové opatrenie.
Kaufland preto vo štvrtok štartuje na jej podporu ďalšiu ekologickú kampaň, ktorej cieľom je upriamiť pozornosť na nový ekologický variant mikroténového vrecka – sieťky z biobavlny. Tie majú motivovať zákazníkov k zmene spotrebiteľského správania sa.
Kampaň bude nasadená online, pripravené sú aj POS materiály. Kaufland ďalšou ekologickou aktivitou v rámci stratégie spoločenskej zodpovednosti „Rozhodujú činy“ upozorňuje na problém s plastmi.
Vo videách opäť vystupuje komička a herečka Eva „Evelyn“ Kramerová, ktorá sa už pred časom stala tvárou kampane S igelitkou nemôžeš byť šik. Za kreatívou stojí agentúra iStep communication.
„Naše sieťky sú balené po troch kusoch. Sú vyrobené zo 100-percentnej biobavlny, vďaka čomu sú odolné a vydržia naozaj dlho. Majú certifikát GOTS, čo znamená, že zodpovedajú globálnym štandardom pre organické textílie,“ uviedla hovorkyňa Kauflandu Lucia Langová s tým, že v predaji je za cenu menej ako tri eurá.
Ako reťazec ďalej vysvetľuje,
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?