Kampaň nasadená pre slovenský a český trh má za cieľ prostredníctvom online videí informovať mladých o pohlavne prenosných chorobách, neplánovanom tehotenstve alebo o sexuálnych postojoch opačného pohlavia.

Mladú cieľovku sa značka rozhodla osloviť prostredníctvom YouTuberov. V Česku bude spolupracovať s vlogerom Stejkom, na Slovensku získala do svojich služieb Evelyn, no video s ňou zatiaľ internetovým používateľom nepredstavila.

„Vhodných YouTuberov pre edukačnú kampaň značky Durex nebolo jednoduché nájsť. Téma bola pre väčšinu z nich veľmi inítmna a problematická. Nakoniec sa ale podarilo nájsť dvoch vhodných zástupcov z českej a slovenskej scény, ktorí sa nebáli ísť s kožou na trh a o témach, ktoré sú pomerne vážne, prehovoriť na svojich fanúšikov,“ vysvetľuje na serveri Mam.ihned.cz riaditeľka agentúry ADison Alžběta Fridrichová.

Na kampani okrem Adison spolupracuje aj agentúra GetBoost. Durex v priebehu roka plánuje spustiť jedno hlavné a osem kratších videí.

Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o kampani