Kampaň Daruj teraz prebieha počas celého apríla, jej kľúčovým prvkom je interaktívny citylight, ktorý okoloidúcim ponúka možnosť darovať tri eurá na boj s rakovinou. „Od tohto citylightu môžete odísť, od rakoviny nie“ znie hlavný claim vizuálu.
Citylight je umiestnený v nákupnom centre Eurovea a animácia na jeho obrazovke zobrazuje zhubný nádor, ktorý aktívne reaguje na správanie darcu.
„Po priložení platobnej karty k terminálu, ktorý je súčasťou reklamnej plochy, sa vizuál nádoru na obrazovke zmenší a objaví sa poďakovanie,“ priblížila Eva Kročková Bradáčová z OZ Záleží nám.
Suma tri eurá pre každého darcu je pevná, venuje ju priložením platobnej karty. „Žiadne zbytočné klikanie, jednoducho priložíte kartu a okamžite pomáhate.“
Interaktívny citylight v Eurovei Zdroj: Darujteraz.sk
Interaktívny darcovský citylight realizovalo občianske združenie s brandingovou agentúrou Generations, ktorá je autorom nápadu aj kampane. Zastrešila tiež koordináciu technického riešenia s viacerými dodávateľmi. „Toto riešenie je na Slovensku unikátne a zrealizované po prvýkrát,“ hovorí E. Kročková Bradáčová.
Ku kampani spustilo združenie web Darujteraz.sk, kde projekt bližšie predstavuje. Kampaň je podporená aj komunikáciou vo Fun rádiu.
V projekte Daruj teraz je pomoc zameraná na onkologických pacientov. Výťažok zo zbierky bude prerozdelený štyrom rodinám, ktorých člen bojuje s vážnou chorobou.
OZ Záleží nám vzniklo v roku 2014, spoločne s firmami a veľkými značkami realizuje CSR aktivity.
V minulosti uviedlo projekty ako Vodičské preukazy pre deti z detských domovov, v ktorom spojilo výrobcov v automobilovom priemysle. Pre vydavateľstvo News and Media Holding (ktorého súčasťou je aj Mediálne.sk, pozn.) realizovalo projekt Plus pre ženy. S aktuálnym projektom Daruj teraz sa spojili firmy Merck a Raiffeisen bank.